HeidelbergCement Klaipėda tapo Heidelberg Materials
Rudenį „HeidelbergCement Group“ pristatė naują savo prekės ženklą „Heidelberg Materials“. Dabar prekės ženklo plėtra tęsiama pasaulinėje organizacijoje, įskaitant filialus Lietuvoje.
Naujasis pavadinimas atspindi visos organizacijos produktų asortimentą, kuris Šiaurės šalių regione apima ne tik cementą, bet ir betoną, užpildus, plieno bei betono karkasų gamybą ir montavimą.
Visų grupės įmonių 51 000 darbuotojų sutelkimas po vienu prekės ženklu – tai žingsnis visos įmonės pradėtose permainose, kurių tikslas – siūlyti produktus, paslaugas ir sprendimus, darančius mažesnį poveikį klimatui, ir taip prisidėti prie ilgai išliekančios, tvarios statybos.
Tai, kad visa grupė dabar veikia bendru pavadinimu, padeda labiau sutelkti dėmesį siekiant bendro tikslo: mažinti savo veikloje išskiriamą CO2 kiekį ir sutelkti dėmesį į tiekėjų ir klientų generuojamą taršą anglies dioksidu.
Pagrindinės sritys, kuriose „Heidelberg Materials“ siekia būti geresniais:
- Perėjimas prie bioenergijos gamybos ir transporto sritis
- Elektrifikavimas ir energijos vartojimo efektyvumas
- Efektyvius išteklius naudojanti gamyba ir jos produktai
- Anglies dioksido surinkimas ir saugojimas (CCS) cemento gamybos srityje
- Dėmesys klimatui partnerystėse su klientais
„Tai – mums svarbus etapas. Dėl bendro pasaulinio prekės ženklo įgysime daugiau galimybių diegti naujoves ir siekti tvaraus statybos sektoriaus ir visos visuomenės vystymosi. Labai svarbu, kad atliktume šį savo vaidmenį, todėl tikiuosi tęsti darbą kartu su klientais ir tiekėjais“, – sako Povilas Bradulskis, buvęs HeidelbergCement Klaipėda, dabar Heidelberg Materials Lietuva Cementas generalinis direktorius.